HTML

KING HILL TEAM

A King Hill Team részt vesz a Budapest Bamako futamon, különleges célként kitűzve a Tokaj-hegyaljai borkultúra népszerűsítését. A csapat tagjai: Kiss Csaba, Kerekes Tibor, Godó Roland, és tiszteletbeli tag: Götz Mária Ildikó.

Friss topikok

  • shaft: birodalmi lépegetőket is láttak már? (2009.01.23. 09:33) JANUÁR 20.

Linkblog

TOKAJI BOROK HÍRNÖKEI AFRIKÁBAN

2009.03.02. 09:33 kinghillteam

GODÓ ROLAND A BUDAPEST - BAMAKO ÚTRÓL

 


        

A Bamakót megjárt King Hill Team oszlopos tagját, Godó Rolandot a kalandos útról kérdezve nem csoda, hogy a navigációs nehézségek és műszaki problémák jutottak eszébe, hiszen ő volt a navigátor, és ő hegesztette ami megsérült a hegyvidék köveitől, ha éppen találtak valami műhelyt…
 


 
 


Godó Roland






 

A mezőnyben nagyon sok Navara volt, amiket szintén versenyre építettek át. Többen vették így a versenyt, mint mi, hogy győzni megyünk, győzni akarunk. A mi Navaránkkal az volt a gond, hogy nehéz volt, sok olyan felesleges cuccot vittünk, amit ugyan blogokban úgy olvastuk, hogy szükséges de, most már – utólag – látjuk, hogy a 80%-át nyugodtan itthon lehetett volna hagyni. Több mint három tonnát nyomtunk, de voltak olyan Navarákkal amikbe nem volt semmi, csak étel, ők nem voltak csak 2200 kg körül, tehát olyan 800 kg - 1 t túlsúllyal versenyeztünk.

Én navigáltam végig, ami nem volt egyszerű, mert nem vettük meg több százezer forintért az Afrika térképet. Amit tudtam, azt összeszedtem a GPS-hez az internetről, meg barátoktól. A Marokkói térkép az megvolt, és Mauritániából is volt még volt valami, de onnantól kezdve semmi, tehát légvonalban mentünk, sokszor sötétben, nem volt egyszerű. Ilyenkor a GPS az irányt ugyan mutatja, de nincs alatta út…

Az autó szerkezetileg bírta volna az utat, de sok probléma történt, defektek sora, durrdefektek. A kősivatagban olyan éles kövek és nagy sziklák voltak, hogy sikerült ott a hűtőt is tönkretenni annyira, hogy egy napi szenvedés után sikerült csak rendbe tenni. A víz két napig folyamatosan folyt, és egy éjszakát emiatt kint kellett töltenünk a sivatagban, ezért csúsztunk le a hetedik helyre.

Az első és hátsó lökhárítónk is leszakadt, tehát nagyon sok olyan dolog volt, amit ott helyileg meg kellett oldani Összesítve defektünk volt olyan 6-10 db, kétszer szakadt le az első lökhárítónk, egyszer, nem sokkal azután, ahogyan átértünk Afrikába, olyan egy-két ezer kilométer megtétele után. Másnap reggel találtunk valamilyen kerítésjavító vállalkozót, aki ideadta a hegesztő trafóját, amivel megjavítottuk. Két napig bírta és utána - nem az én hegesztésem mellett, hanem a gyári ponthegesztésnél - elengedett, ezt megint meghegesztettem egy autószerelő műhelyszerűségben.
Az autót a verseny után ott is hagytuk, mert nem volt olyan állapotban, hogy haza tudjunk vele jönni, és érdemes legyen itt felújítani, mert nagyon sokat rá kellet volna költeni, ezért ott kint adtuk el.  
A teljes eredménylista:


 

További totók>>>

Cziczer Katalin

Forrás: www.sarospatak.hu

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kinghillteam.blog.hu/api/trackback/id/tr20974825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.